Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Valuštík, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-11T03:31:31Z
dc.date.available 2013-10-11T03:31:31Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24034
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o nízkonákladových komunikačních kampaních v prostředí internetových startupů na trhu v USA. Zjišťuje, do jaké míry jsou principy nízkonákladových komunikací známy a využívány mezi tvůrci startupů, zkoumá jejich efektivitu a definuje nejvyužívanější nástroje. V teoretické části je práce zaměřena na stanovení základní terminologie týkající se startupů, nízkorozpočtových komunikačních kampaní a internetového trhu v USA. V praktické části pak na analýzu realizovaných nízkonákladových kampaní a marketingový výzkum se zaměřením na internetové startupy v USA. cs
dc.format 75 s. (97 461 znaků) cs
dc.format.extent 1584008 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nízkorozpočtová komunikace cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject startup cs
dc.subject internetový trh v USA cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject ambientní marketing cs
dc.subject ambush marketing cs
dc.subject word of mouth marketing cs
dc.subject nízkonákladové kampaně cs
dc.subject low-cost campaigns en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject startup en
dc.subject internet market in the US en
dc.subject viral marketing en
dc.subject social media en
dc.subject ambient marketing en
dc.subject ambush marketing en
dc.subject word of mouth marketing en
dc.subject low-budget marketing campaigns en
dc.title Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA cs
dc.title.alternative Low-Cost Communication Campaigns for Internet Startups on the U.S. Market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with low-cost communication campaigns for internet startups in the US market. The aim of this thesis is to find out how principles of low-cost communication campaigns are known and used among startups, to measure their efficiency and to define the most widely used marketing tools. The theoretical part is focused on basic terminology connected with Internet startups, low-cost campaigns and the US market. In the practical part, there is an analysis of real low-cost campaigns for startups which have been executed and the results of a marketing survey among startups in the US. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32349
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
valuštík_2013_bp.pdf 1.510Mb PDF View/Open
valuštík_2013_vp.pdf 53.49Kb PDF View/Open
valuštík_2013_op.pdf 70.25Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account