dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Valuštík, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T03:31:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T03:31:31Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24034
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o nízkonákladových komunikačních kampaních v prostředí internetových startupů na trhu v USA. Zjišťuje, do jaké míry jsou principy nízkonákladových komunikací známy a využívány mezi tvůrci startupů, zkoumá jejich efektivitu a definuje nejvyužívanější nástroje. V teoretické části je práce zaměřena na stanovení základní terminologie týkající se startupů, nízkorozpočtových komunikačních kampaní a internetového trhu v USA. V praktické části pak na analýzu realizovaných nízkonákladových kampaní a marketingový výzkum se zaměřením na internetové startupy v USA. |
cs |
dc.format |
75 s. (97 461 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1584008 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nízkorozpočtová komunikace
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
startup
|
cs |
dc.subject |
internetový trh v USA
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
ambientní marketing
|
cs |
dc.subject |
ambush marketing
|
cs |
dc.subject |
word of mouth marketing
|
cs |
dc.subject |
nízkonákladové kampaně
|
cs |
dc.subject |
low-cost campaigns
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
startup
|
en |
dc.subject |
internet market in the US
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
ambient marketing
|
en |
dc.subject |
ambush marketing
|
en |
dc.subject |
word of mouth marketing
|
en |
dc.subject |
low-budget marketing campaigns
|
en |
dc.title |
Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA |
cs |
dc.title.alternative |
Low-Cost Communication Campaigns for Internet Startups on the U.S. Market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with low-cost communication campaigns for internet startups in the US market. The aim of this thesis is to find out how principles of low-cost communication campaigns are known and used among startups, to measure their efficiency and to define the most widely used marketing tools. The theoretical part is focused on basic terminology connected with Internet startups, low-cost campaigns and the US market. In the practical part, there is an analysis of real low-cost campaigns for startups which have been executed and the results of a marketing survey among startups in the US. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32349
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|