Rozbor marketingových aktivit firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozbor marketingových aktivit firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bilíková, Jana
dc.contributor.author Machynková, Ivona
dc.date.accessioned 2013-10-11T12:00:55Z
dc.date.available 2013-10-11T12:00:55Z
dc.date.issued 2013-02-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24176
dc.description.abstract Bakalářská práce Rozbor marketingových aktivit firmy se zabývá rozborem stávajícího vztahu podniku k marketingovým aktivitám, kterými jsou marketingová komunikace, reklamní kampaň, propagační aktivity podniku. Teoretická část se zabývá analýzou marketingového prostředí, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a marketingovým komunikačním mixem, SWOT analýzou jako jedním z prostředků pro rozbor stavu podniku a jeho postavení na trhu a v neposlední řadě reklamou, jako prostředkem pro propagaci výrobků a služeb podniku. Praktická část pojednává o postavení podniku na trhu, rozborem jeho silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb, ale také o jeho reklamních aktivitách. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení těchto marketingových aktivit a poskytnutí doporučení pro udržení pozice na trhu a získání výhod vůči konkurenci. cs
dc.format 58 s. cs
dc.format.extent 1762715 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingové aktivity cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing activities en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing environment en
dc.subject mar-keting mix en
dc.subject marketing communication mix en
dc.title Rozbor marketingových aktivit firmy cs
dc.title.alternative Analysis marketing Activities of the Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis "Analysis marketing Activities of the Company" is focused on analysing the current company's attitude to the marketing activities including marketing communication, promotion campaign, company's advertising. The theoretical part deals with the marketing environment analysis, marketing mix, marketing communication, marketing communication mix, SWOT analysis as one of the assessment tools used for analysing the company's current situation and evaluating its market's position. Last but not least the theoretical part concerns propagation as one of the important tools for advertising the company products and services. The practical part deals with the market position of the company, analysis of its strengths, weaknesses, opportunities and threats, but also with its promotion activities. The aim of this work is to propose the improvement of marketing activities and at the same time to give recommendations for maintaining market position and gaining advantage over competitors. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 31413
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-14
local.subject marketingový výzkum cs
local.subject postavení na trhu cs
local.subject marketing research en
local.subject market position en


Files in this item

Files Size Format View
machynková_2013_bp.pdf 1.681Mb PDF View/Open
machynková_2013_vp.pdf 134.6Kb PDF View/Open
machynková_2013_op.pdf 111.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account