Komunikační plán Zámecké čokoládovny
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační plán Zámecké čokoládovny |
Author: |
Výchopňová, Lenka
|
Advisor: |
Šafránková, Eva
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vypracovat vhodný komunikační plán Zámecké čokoládovny pro následující rok a taktéž zhodnotit stávající komunikační plán. Součástí práce je podrobný časový harmonogram na dané období a zhodnocení efektivního využití plánu v praxi. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy související s touto tématikou, jako komunikační plán, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe. V úvodu je popisována charakteristika, historie i současnost zvoleného podniku a jeho nynější marketingový mix. Pokračuje analýzou současných komunikačních aktivit a volně přechází k návrhu budoucího efektivnějšího komunikačního mixu pro následující období. Důraz je kladen na SWOT analýzu a udržení rozpočtu reklamy na přijatelné míře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24483
|
Date:
|
2013-03-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
32686
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account