Komunikační plán Zámecké čokoládovny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán Zámecké čokoládovny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šafránková, Eva
dc.contributor.author Výchopňová, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-11T20:29:52Z
dc.date.available 2013-10-11T20:29:52Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24483
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vypracovat vhodný komunikační plán Zámecké čokoládovny pro následující rok a taktéž zhodnotit stávající komunikační plán. Součástí práce je podrobný časový harmonogram na dané období a zhodnocení efektivního využití plánu v praxi. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy související s touto tématikou, jako komunikační plán, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe. V úvodu je popisována charakteristika, historie i současnost zvoleného podniku a jeho nynější marketingový mix. Pokračuje analýzou současných komunikačních aktivit a volně přechází k návrhu budoucího efektivnějšího komunikačního mixu pro následující období. Důraz je kladen na SWOT analýzu a udržení rozpočtu reklamy na přijatelné míře. cs
dc.format 85 s.(110 621 znaků bez mezer) cs
dc.format.extent 6314450 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject public relations en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject personal selling en
dc.title Komunikační plán Zámecké čokoládovny cs
dc.title.alternative Communication Plan of Zámecká Čokoládovna en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The aim this bachelor thesis is to suggest and elaborate an appropriate communication plan for Zámecká čokoládovna for the next year and also evaluate the current plan. The thesis comprises a detailed timetable for the period and an assessment of effective application of the plan in practice. The bachelor thesis is divided into two main parts, the theoretical part and practical part. The theoretical part describes fundamental terms related to this theme, for example with communication plan, communication mix and its tools. The practical part applies theoretical information into practice. The introductory part deals with a general characteristic of the company, its history, the present situation and its current marketing mix. The following part analyses contemporary communication activities and results in suggestions that will increase effectiveness of communication plan in the future. The emphasis is put on the SWOT analysis and the maintenance of advertising budget on an acceptable level. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32686
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
výchopňová_2013_bp.pdf 6.021Mb PDF View/Open
výchopňová_2013_vp.pdf 688.4Kb PDF View/Open
výchopňová_2013_op.pdf 459.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account