Marketingová komunikace se zákazníky z řad firem na internetu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Füry, Marian
|
|
dc.contributor.author |
Hemerka, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T13:40:33Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T13:40:33Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25711
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je online marketingová komunikace společnosti, jež se zabývá vývojem a prodejem aplikací a služeb v oblasti IS/IT. Teoretická část se zabývá tématem marketingové komunikace na internetu a problematikou B2B trhů. V praktické části jsou prezentovány výsledky realizovaného marketingového výzkumu, následně je analýze podrobena propagace vybrané firmy na internetu a jsou doporučeny návrhy ke zlepšení. |
cs |
dc.format |
61 s |
cs |
dc.format.extent |
1625147 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace se zákazníky z řad firem na internetu |
cs |
dc.title.alternative |
Internet Marketing Communications with Corporate Customers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2013-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is the online marketing communications of company that specializes in the development and sales of software and services in IS/IT area. The theoretical part of the study focuses on the topic of internet marketing communications and B2B markets. The results of the realized marketing research are presented in the analytical part, later is analysed the company's promotion on the internet and then the suggestions for improving are proposed in this part. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30369
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account