Projekt marketingového plánu firmy eOkno spol. s r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánu firmy eOkno spol. s r.o. |
Author: |
Davidová, Šárka
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společ-nosti eOkno. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena ana-lýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti eOkno a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny náklady, rizika spojená s uvedením plánu do praxe a přínosy pro společnost eOkno. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2673
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
6357
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account