Vliv interních PR na postoje zaměstnanců vůči firmě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv interních PR na postoje zaměstnanců vůči firmě |
Author: |
Vičanová, Zuzana
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma Vliv interních PR na postoje zaměstnanců vůči firmě se v první části zaobírá definicí Public Relations, tzv. internals a metodikou výzkumu. Druhá část je pak věnována samotnému výzkumu ve třech různých městech a závěrům, které z výzkumu vyplynuly. Poslední část práce předkládá návrhy řešení problému s interní komunikací městskému úřadu, v kterém výzkum dopadl nejhůře. Cílem mé práce bylo prozkoumat a analyzovat interní Public Relations a jejich vliv na mo-tivaci, loajalitu a produktivitu práce zaměstnanců ve státním sektoru, který má řadu speci-fik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2771
|
Date:
|
2007-05-10 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4842
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account