dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vičanová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:57:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T15:57:34Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2771
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Vliv interních PR na postoje zaměstnanců vůči firmě se v první části zaobírá definicí Public Relations, tzv. internals a metodikou výzkumu. Druhá část je pak věnována samotnému výzkumu ve třech různých městech a závěrům, které z výzkumu vyplynuly. Poslední část práce předkládá návrhy řešení problému s interní komunikací městskému úřadu, v kterém výzkum dopadl nejhůře. Cílem mé práce bylo prozkoumat a analyzovat interní Public Relations a jejich vliv na mo-tivaci, loajalitu a produktivitu práce zaměstnanců ve státním sektoru, který má řadu speci-fik. |
cs |
dc.format |
62 str |
cs |
dc.format.extent |
1897233 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
Internals
|
cs |
dc.subject |
státní správa
|
cs |
dc.subject |
postoje zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
metodika výzkumu
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
sdělení
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
Internals
|
en |
dc.subject |
State sector
|
en |
dc.subject |
opinions/behaviour
|
en |
dc.subject |
interpersonal behaviour
|
en |
dc.subject |
employers
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
the methodology research
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
message
|
en |
dc.subject |
effectivity
|
en |
dc.title |
Vliv interních PR na postoje zaměstnanců vůči firmě |
cs |
dc.title.alternative |
The effect of Internal Public Relations on the employees within an organization |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Daňová, Dana |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my Bachelor work is The effect of Internal Public Relations on the em-ployees within an organization. Part one describes the definition of PR, methodical theories of research. Part two looks into findings uncovered by my research in 3 different towns/cities. I conclude with the results of these findings. The latter puts forward concepts, which could resolve the problems within internal communications of the stated city/town councils. The aim of my work is to analyse internal PR and it's impact on motivation, loyality and work productivity, effecting the employeers in civil service, which has many branches and diversities. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4842
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|