The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project
Show full item record
No preview available
Title:
|
The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project |
Author: |
Landová, Žaneta
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vzniklý startup www.lookandbook.cz. Praktická část bakalářské práce je založena na teoretických poznatcích, detailně popsaných v první části bakalářské práce. Tyto teoretické poznatky jsou nezbytné k vytvoření efektivní a úspěšné marketingové strategie. Praktická část se zabývá aplikací těchto teoretických poznatků na konkrétní marketingový případ. V bakalářské práci jsou využity především marketingové nástroje k situační analýze, akčního plánování a k implementaci akčního plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29031
|
Date:
|
2013-11-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
D
34876
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account