The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Landová, Žaneta
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:12Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:12Z
dc.date.issued 2013-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29031
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vzniklý startup www.lookandbook.cz. Praktická část bakalářské práce je založena na teoretických poznatcích, detailně popsaných v první části bakalářské práce. Tyto teoretické poznatky jsou nezbytné k vytvoření efektivní a úspěšné marketingové strategie. Praktická část se zabývá aplikací těchto teoretických poznatků na konkrétní marketingový případ. V bakalářské práci jsou využity především marketingové nástroje k situační analýze, akčního plánování a k implementaci akčního plánu.
dc.format 52 s. (65 365)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject akční plánování cs
dc.subject implementace akčního plánu cs
dc.subject podnikové prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject analýza Pěti C cs
dc.subject Porterův model pěti hybných sil cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject situational analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject action planning en
dc.subject implementing the action plan en
dc.subject business environment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject Five C's analysis en
dc.subject Porter's five forces en
dc.subject in-depth interview en
dc.title The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project
dc.title.alternative The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2014-06-11
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to develop a marketing strategy for the www.lookandbook.cz startup. The analytical part of this bachelor thesis is based on theoretical knowledge described in detail in the first part of the bachelor thesis. The theoretical knowledge is essential to design an effective and successful marketing strategy. The analytical part focuses on application of the theoretical knowledge to the specific case. There are marketing tools for situational analysis, action planning and implementing the action plan in the bachelor thesis.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 34876
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject strategický marketing cs
local.subject založení podniku cs
local.subject strategic marketing en
local.subject starting a business en


Files in this item

Files Size Format View
landová_2013_dp.pdf 1.821Mb PDF View/Open
landová_2013_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
landová_2013_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account