Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Frenzlová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:06:47Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:06:47Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29485
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko. Cílem je navrhnutí řešení zlepšení současného stavu marketingových aktivit. Práce se nejdříve zaměřuje na teoretické poznatky, ze kterých poté čerpá v praktické části. Konkrétně marketing, strategický marketing, regionální marketing. V praktické části je nejprve charakterizován mikroregion Litovelsko a poté je shrnut současný stav marketingových aktivit mikroregionu. Závěrem jsou navrhnuta doporučení ke zlepšení aktuálního stavu těchto marketingových aktivit. |
|
dc.format |
65 s. (13 016 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
regionální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové aktivity
|
cs |
dc.subject |
mikroregion Litovelsko
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
regional marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing activities
|
en |
dc.subject |
mikroregion Litovelsko
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Activities in The Mikroregion Litovelsko |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Přidal, Vlastimil |
|
dc.date.accepted |
2014-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of this thesis is analysis of marketing activities in the mikroregion Litovelsko. The main aim is suggest solution to improve the current state of marketing activities. First, the bachelor's thesis focuses on theoretical knowledge, from which then has been drawn practical part. Specifically there are marketing, strategic marketing, regional marketing. In the practical part is characterized mikroregion Litovelsko and then summarizes current state of marketing activities of the mikroregion. At the end there are recommendations designed to improve current state of marketing activities. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35548
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account