Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lité podlahy Zlín
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lité podlahy Zlín |
Author: |
Vyoral, Daniel
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost firmy Lité podlahy Zlín na trhu, za použití nástrojů marketingového mixu. Teoretická část je věnována teoretickým poznatků z oblasti marketingového mixu a stavebního trhu. První část se věnuje marketingu ve stavebnictví a jeho jednotlivým specifikům. Dále je věnována pozornost marketingovým tržním koncepcím a jejich vývoji. Ve třetí části je teoreticky zhodnocena situační analýza a její náležitosti, jako je analýza konkurence a SWOT analýza. V poslední teoretické části jsou poznatky z jednotlivých položek marketingového mixu. Teoretická slouží jako informační zdroj pro vypracování analytické a projektové části. Analytická část je věnována profilu firmy, její marketingové strategii a zhodnocuje situační analýzu podniku. Další prostor je věnován analýzám SWOT, SLEPT a Porterově analýze. V poslední části je zhodnoceno dosavadní využití marketingového mixu firmou. Projektová část obsahuje doporučení marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Pro projekt je vypracována časová, nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30253
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
36610
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account