Vnímání změny vizuálního stylu značky Moser
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání změny vizuálního stylu značky Moser |
Author: |
Wollerová, Hana
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Práce se soustředí na pojem vizuální styl a jeho vnímání zákazníky vybrané značky. Jednotný vizuální styl je součástí marketingových nástrojů, jejichž pomocí lze budovat image značky. Vnímání vizuálního stylu značky velmi ovlivňuje její zařazení v očích zákazníka a image značky jako takové. Pomocí výzkumu hodnotí tato bakalářská práce vizuální změny v marketingových nástrojích značky Moser. Na základě výsledků z výzkumu dává doporučení, jak dále s marketingovými nástroji a jejich vizuálním stylem pracovat pro splnění jejich účelu a zhodnocení vynaložených investic. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30393
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
36795
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account