Vnímání změny vizuálního stylu značky Moser
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Wollerová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:58Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:58Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30393
|
|
dc.description.abstract |
Práce se soustředí na pojem vizuální styl a jeho vnímání zákazníky vybrané značky. Jednotný vizuální styl je součástí marketingových nástrojů, jejichž pomocí lze budovat image značky. Vnímání vizuálního stylu značky velmi ovlivňuje její zařazení v očích zákazníka a image značky jako takové. Pomocí výzkumu hodnotí tato bakalářská práce vizuální změny v marketingových nástrojích značky Moser. Na základě výsledků z výzkumu dává doporučení, jak dále s marketingovými nástroji a jejich vizuálním stylem pracovat pro splnění jejich účelu a zhodnocení vynaložených investic. |
|
dc.format |
71 s. (88 169 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
analýza image
|
cs |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
corpotate identity
|
en |
dc.subject |
visual style
|
en |
dc.subject |
analysis of image
|
en |
dc.title |
Vnímání změny vizuálního stylu značky Moser |
|
dc.title.alternative |
Perception of the Change of the Visual Style of the Moser Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work will focus on the term visual style and its perception by customers of the Moser brand. A uniform visual style is a component of the marketing tools used to build a brand's image. The perception of a brand's visual style greatly influences its grouping in the customer's eyes and the brand's image as such. Research will assess the visual changes in the marketing instruments of the selected brand. Based on the research results in this bachelor work, recommendations will be made on how to further work with the marketing tools and their visual style to carry out their purpose and the investments will be assessed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36795
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account