dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Raszková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:08Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:08Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30423
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a propagace služeb v neziskovém sektoru, konkrétně v oblasti ekologie Pojednává o ekopenzionu, který provozuje nezisková organizace Ekologický institut Veronica, pobočka Centrum Veronica Hostětín. Teoretická část pojednává o marketingu a marketingových komunikacích ve službách a v neziskovém sektoru, popisuje specifika segmentu LOHAS a ekologického cestovního ruchu. Praktická část popisuje hostětínské projekty, analyzuje produkty, marketinové komunikace, konkurenci ekopenzionu. Kvalitativní rozhovory nabízejí pohled na služby ekopenzionu z hlediska potencionálních zákazníků. Projektová část na základě analýz a kvalitativního výzkumu navrhuje způsob řešení pro-blému s návštěvností pomocí marketingových komunikací a marketingu. |
|
dc.format |
88 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketing a komunikace v neziskovém sektoru
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
LOHAS
|
cs |
dc.subject |
ekologický cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
ekoturismus
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
mapa tržního bojiště
|
cs |
dc.subject |
analýza marketingových komunikací
|
cs |
dc.subject |
Non-for-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing and communication in non-for-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
LOHAS
|
en |
dc.subject |
eco-tourism
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
map of market bat-tlefield
|
en |
dc.subject |
analysis of marketing communications
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.title |
Marketing a propagace v oblasti ekologie |
|
dc.title.alternative |
Marketing and Promotion in the Field of Ecology |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of marketing and promotion of services in a non-for-profit sector, specifically in the area of eco-tourism.The paper discusses the ecological guest house operated by the non-for-profit organization Ecological institute Veronica, The Centre Veronica Hostetin. The theoretical part refers to marketing and marketing communications in services and non-for-profit sector while describing specifics of LOHAS segment and eco-tourism. The practical part involves Hostetin projects, analyzes products, marketing communications and the guest house competitors. Qualitative interviews offer the view on services offered by the eco guest house in terms of potential customers. Based on analyses and qualitative research, the project part proposes the method of solu-tion concerning attendance using marketing communication and marketing. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36834
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|