Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Author: Koudelková, Marcela
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Bakalářská práce se zabývá funkčnosti protikuřáckých kampaní. Jejím hlavním cílem je zjistit, který z emocionálních apelů protikuřáckých kampaní působí na kuřáky a nekuřáky nejvíce. Sekundárním cílem práce je pak zjistit, zdali vnímají mladí kuřáci a nekuřáci pro-tikuřácké kampaně stejným, nebo odlišným způsobem. Teoretická část této práce se zabývá pojmem sociální marketing a sociální reklama. V této části práce jsou rovněž popsány protikuřácké kampaně z různých koutů světa. Nedílnou součástí teoretické části jsou rovněž i kapitoly věnované emocionálním apelům v reklamě a metodologii práce. Praktická část této práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola analyzuje výsledky focus group, která byla realizována se skupinou nekuřáků. Druhá kapitola analyzuje výsledky focus group, která byla realizovaná se skupinou kuřáků. Poslední kapitola praktické části porovnává výsledky obou focus group.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30466
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 36887


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
koudelková_2014_dp.pdf 3.908Mb PDF View/Open
koudelková_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
koudelková_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account