Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Koudelková, Marcela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:22Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:22Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30466
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá funkčnosti protikuřáckých kampaní. Jejím hlavním cílem je zjistit, který z emocionálních apelů protikuřáckých kampaní působí na kuřáky a nekuřáky nejvíce. Sekundárním cílem práce je pak zjistit, zdali vnímají mladí kuřáci a nekuřáci pro-tikuřácké kampaně stejným, nebo odlišným způsobem. Teoretická část této práce se zabývá pojmem sociální marketing a sociální reklama. V této části práce jsou rovněž popsány protikuřácké kampaně z různých koutů světa. Nedílnou součástí teoretické části jsou rovněž i kapitoly věnované emocionálním apelům v reklamě a metodologii práce. Praktická část této práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola analyzuje výsledky focus group, která byla realizována se skupinou nekuřáků. Druhá kapitola analyzuje výsledky focus group, která byla realizovaná se skupinou kuřáků. Poslední kapitola praktické části porovnává výsledky obou focus group.
dc.format 56 s. (105 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject protikuřácké kampaně cs
dc.subject emocionální apely cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject anti-smoking campaigns en
dc.subject emotional appeals en
dc.title Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
dc.title.alternative Social Advertising Focused on Anti-smoking Campaigns
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the functionality of anti-smoking campaigns. Its main ob-jective is to determine which of the emotional appeals of anti-smoking campaigns influence smokers and non-smokers the most. The secondary objective of this work is to find out whether young smokers and non-smokers perceive anti-smoking campaign the same or a different way. The theoretical part of this thesis deals with the concept of social marketing and social advertising. There are also described anti-smoking campaigns from around the world in this part. The chapters devoted to emotional appeals in advertising and meth-odology of work are also integral to the theory. The practical part of this thesis is divided into three chapters. The first chapter analyzes the results of focus group, which was con-ducted with a group of non-smokers. The second chapter analyzes the results of the focus group, which was conducted with a group of smokers. The last chapter of the practical part compares the results of both focus groups.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36887
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-24


Files in this item

Files Size Format View
koudelková_2014_dp.pdf 3.908Mb PDF View/Open
koudelková_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
koudelková_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account