Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing |
Author: |
Lukáč, Peter
|
Advisor: |
Banyar, Milan
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce je primárně zaměřená na problematiku virálního marketingu. Teoretická část práce si klade za cíl komplexní zmapování jednotlivých aspektů virálního marketingu, přičemž pozornost je věnována především rozdělení virálních sdělení dle klíčových atributů. Analytická část práce se zabývá rozborem konkrétních virálních kampaní a jejich rozdělením na základě předem vymezeného teoretického rámce. Druhá část analýzy je věnována průzkumu uživatelského chování při sdílení obsahu v rámci sociálních médií, která pro šíření virálních sdělení hrají zásadní roli. V projektové části je pak na základě získaných poznatků vypracován návrh fiktivní virální kampaně, která využívá kombinace vybraných nástrojů digitálního marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30517
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
36987
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account