Komunikační strategie destinace Resort Luhačovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie destinace Resort Luhačovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Svízelová, Kamila
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:40Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:40Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30525
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na návrh komunikační strategie Food festivalu Resortu Luhačovice. V teoretické části je na základě odborné literatury tato problematika popsána. V praktické části práce je popsána vybraná organizace a její marketingový i komunikační mix. Dále se práce soustředí na Food Festival Resortu Luhačovice, jako jeden z produktů organizace, a jejím cílem je identifikovat, analyzovat a pochopit jeho komunikaci, postavení na trhu (pomocí situační analýzy), jeho konkurenci a cílové skupiny. Na základě analýzy předchozí komunikace je vytvořena nová komunikační strategie pro následující období.
dc.format 123 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject nové trendy v cestovním ruchu cs
dc.subject lázeňství cs
dc.subject gastro turismus cs
dc.subject event turismus cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject taktický marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject tourism en
dc.subject new trends in tourism en
dc.subject balneology en
dc.subject gastronomic tourism en
dc.subject event tourism en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject tactical marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communications mix en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competition en
dc.subject marketing plan en
dc.title Komunikační strategie destinace Resort Luhačovice
dc.title.alternative Communication Strategy of the Resort Luhačovice Destination
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This work focuses on the design of communication strategy of Food Festival of Luhačov-ice Resort. The theoretical part is based on specialized literature and describes the issue of turism, its marketing mix and new trends in this field. The practical part describes the se-lected organization and its marketing and communication mix. Further work focuses on Food Festival of Luhačovice Resort (as one of products of Resort Luhačovice) and aims to identify, analyze and understand the position of this event in the market space (through situational analysis), its competitors and target groups. Based on the analysis of previous communication, a new communication strategy for the next period is determined.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36995
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-17


Files in this item

Files Size Format View
svízelová_2014_dp.pdf 2.057Mb PDF View/Open
svízelová_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open
svízelová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account