Využití emocí v marketingových komunikacích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití emocí v marketingových komunikacích |
Author: |
Roleček, Tomáš
|
Advisor: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje výskytu emocí v marketingové komunikaci v oblasti sociální- ho, kulturního a ekologického marketingu Konkrétně se zaměřuje na zkoumání efektivních kampaní úspěšných v dané kategorii. Kampaně analyzuje, zejména se snaží poodhalit emocionální působení na rozhodování stanovené cílové skupiny. Analýza se soustředí především na použití emocionálních apelů a emocionálních modelů přesvědčování. Získané poznatky jsou potom uplatněny v projektové části, která se věnuje nástinem fiktivní kampaně neziskového projektu. Práce si klade za cíl mapovat použití emocí u efektivních kampaní sociálního, kulturního a eko- logického marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30539
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
37024
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account