Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio
Show full item record
No preview available
Title:
|
Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio |
Author: |
Glombíček, Martin
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovým budováním značky SubInk Tattoo Stu-dio. První částí práce je část teoretická, která se věnuje rešerši odborné literatury týkající se pojmu značka a budování značky (brand a brand building). Práce se dále zaměřuje na téma marketingového mixu a uvedením do problematiky nízkonákladových marketingových nástrojů, mezi které řadíme například e-marketing, event marketing, guerilla marketing a další. Teoretická část je zakončena metodologií. Následující praktická část obsahuje základní informace o tetování a historii zvolené spo-lečnosti. Poté je pozornost věnována kvantitativní i kvalitativní analýze a možným dopo-ručením a návrhům pro nízkonákladové budování značky SubInk Tattoo Studio. Závěrečná část práce se věnuje zhodnocení přínosu práce a verifikaci výzkumných otázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30540
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
37025
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account