Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Glombíček, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:45Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:45Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30540
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovým budováním značky SubInk Tattoo Stu-dio. První částí práce je část teoretická, která se věnuje rešerši odborné literatury týkající se pojmu značka a budování značky (brand a brand building). Práce se dále zaměřuje na téma marketingového mixu a uvedením do problematiky nízkonákladových marketingových nástrojů, mezi které řadíme například e-marketing, event marketing, guerilla marketing a další. Teoretická část je zakončena metodologií. Následující praktická část obsahuje základní informace o tetování a historii zvolené spo-lečnosti. Poté je pozornost věnována kvantitativní i kvalitativní analýze a možným dopo-ručením a návrhům pro nízkonákladové budování značky SubInk Tattoo Studio. Závěrečná část práce se věnuje zhodnocení přínosu práce a verifikaci výzkumných otázek. |
|
dc.format |
56 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
nízkonákladové marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
tetování
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brandbuilding
|
en |
dc.subject |
low-cost marketing instruments
|
en |
dc.subject |
tattoo
|
en |
dc.title |
Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio |
|
dc.title.alternative |
Low-cost Brandbuilding of SubInk Tattoo Studio |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on low-cost brandbuilding of SubInk Tattoo Studio. The first part of thesis is theoretical part which is dedicated to research of professional literature related to brand and brandbuilding concepts. Next part is aimed at marketing mix and introduction to low-cost marketing instruments such as e-marketing, event marke-ting, guerilla marketing and others. Theoretical part is ended wiuth methodology. The following practical part includes basic informations about tattoo and a history of selec-ted company. After that, the focus is aimed at quantity and quality analysis and possible suggestions for low-cost brandbuilding of SubInk Tattoo Studio. The last part of thesis focuses on evaluation of the contribution of this thesis and verificati-on of researched questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
37025
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account