Komunikační plán pro živnostníka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační plán pro živnostníka |
Author: |
Buráň, Jan
|
Advisor: |
Fojtách, Jaroslav
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce bude komunikační plán pro samostatně podnikající osobu, Ing. Petra Buráně. Teoretická část bude mapovat právní podmínky pro podnikání a doplňující faktory, dále bude obsahovat rozbor nepostradatelnosti komunikace a marketingu pro živnostníka. Praktická část bude zaměřena na seznámení se s celou funkční oblastí živnostníka, zjištění aktuálního komunikačního plánu, rozbor trhu a terénní průzkum dané oblasti. Výstupem bakalářské práce bude vypracování návrhu na změnu a inovaci komunikačních aktivit živnostníka, za účelem dosažení konkurenční výhody. V závěru bude navrhnut nový komunikační plán, který bude obsahovat obecná i přímo cílená doporučení pro změnu směru komunikace, podle kterých by se živnostník měl zařídit v budoucích letech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30584
|
Date:
|
2014-03-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
37077
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account