Komunikační plán pro živnostníka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fojtách, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Buráň, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:58Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:58Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30584
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce bude komunikační plán pro samostatně podnikající osobu, Ing. Petra Buráně. Teoretická část bude mapovat právní podmínky pro podnikání a doplňující faktory, dále bude obsahovat rozbor nepostradatelnosti komunikace a marketingu pro živnostníka. Praktická část bude zaměřena na seznámení se s celou funkční oblastí živnostníka, zjištění aktuálního komunikačního plánu, rozbor trhu a terénní průzkum dané oblasti. Výstupem bakalářské práce bude vypracování návrhu na změnu a inovaci komunikačních aktivit živnostníka, za účelem dosažení konkurenční výhody. V závěru bude navrhnut nový komunikační plán, který bude obsahovat obecná i přímo cílená doporučení pro změnu směru komunikace, podle kterých by se živnostník měl zařídit v budoucích letech. |
|
dc.format |
75 s. (89 230) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
živnostník
|
cs |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Propagation
|
en |
dc.subject |
Entrepreneur
|
en |
dc.title |
Komunikační plán pro živnostníka |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan for the Entrepreneur |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor's thesis will be the communication plan for self-employed person, Ing. Petr Buráň. The theoretical part will map the legal conditions for business and additional factors, and will include the analysis of communication and marketing indispensability for the entrepreneur. The practical part will focus on introduction to all the functional area of the entrepreneur, determination of the current communication plan, market analysis and field research of the area. The output of the bachelor's thesis will outline a proposal for change and innovation entrepreneur's communication activities in order to achieve competitive advantage. At the end the proposed new communication plan that will include both general and directly targeted recommendations for changing the direction of communication, according to which the entrepreneur should arrange in coming years. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37077
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account