Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
Author: Filová, Markéta
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat využívání product placementu, sponzo-ringu a reklamy ve firmě Tescoma. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Hlavním úkolem teoretické části je seznámení s marketingovou komunikací. Velký důraz je pak kladen na pojem product placement, na jeho formy, historii a právní úpravu. Dalším pilířem teoretické části je poté sponzoring, jeho typy a formy. Praktická část obsahuje ana-lýzu současného stavu užití těchto nástrojů ve firmě Tescoma. Na základě těchto informací a údajů se v závěru praktické části věnuji vyhodnocení dané situace a také doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30702
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 37258


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
filová_2014_dp.pdf 1.413Mb PDF View/Open
filová_2014_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
filová_2014_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account