Komunikační plán pro společnost HAPER s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro společnost HAPER s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hlavová, Petra
dc.contributor.author Křiklavová, Pavla
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:01Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:01Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30996
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem společnosti HAPER s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je provedena literární rešerše a popsána charakteristika: marketingu, marketingovému mixu, marketingové komunikace a SWOT analýze. Praktická část obsahuje informace o společnosti HAPER s.r.o. - historii, současnou situaci. Součástí práce je SWOT analýza, určení cílových skupiny, návrh komunikačního mixu společnosti včetně komunikačního plánu zmíněného podniku. Nedílnou součástí je rozpočet a nakonec měření efektivnosti komunikačních aktivit.
dc.format 70 stran
dc.format.extent 1775369
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication tools en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Komunikační plán pro společnost HAPER s.r.o.
dc.title.alternative Communication Plan for the Company HAPER s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2015-05-28
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the communication plan of company HAPER s.r.o. In the theoretical part is a literature review, where attention is given to the basic characteristics of marketing, marketing mix, marketing communications and SWOT analysis. The main emphasis is laid on the practical part of the thesis, which contains information about the company HAPER s.r.o. There is made the SWOT analysis, afterwards are target groups identified, including the suggestion of communication mix, communication plan, budget, and measuring of the effectiveness of the communication activities.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41000
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
křiklavová_2015_dp.pdf 1.693Mb PDF View/Open None
křiklavová_2015_op.pdf 645.4Kb PDF View/Open None
křiklavová_2015_vp.pdf 663.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account