Projekt na vytvoření reklamní kampaně pro SKI Charvátová, spol. s r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt na vytvoření reklamní kampaně pro SKI Charvátová, spol. s r.o. |
Author: |
Polák, David
|
Advisor: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je sestavit projekt reklamní kampaně pro zlepšení postavení spo-lečnosti SKI Charvátová na trhu a také zvýšení povědomí o značce ROSSIGNOL. V teore-tické části jsou zpracovány poznatky související s daným tématem - jsou rozebrány jednot-livé nástroje marketingové komunikace, marketingový výzkum a reklamní plán. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace společnosti SKI Charvátová, dále marketingové analýzy včetně výzkumu, který byl převzat ze sekundárních externích zdrojů. V projektové části jsou stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a na jejich základ je sestaven plán marketingové komunikace, který obsahuje jednak stanovení jednotlivých procesů projektu, a jednak časovou náročnost, náklady a rizika spojená s projektem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3303
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
5984
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account