dc.contributor.advisor |
Voloch, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Polák, David
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:31:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3303
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je sestavit projekt reklamní kampaně pro zlepšení postavení spo-lečnosti SKI Charvátová na trhu a také zvýšení povědomí o značce ROSSIGNOL. V teore-tické části jsou zpracovány poznatky související s daným tématem - jsou rozebrány jednot-livé nástroje marketingové komunikace, marketingový výzkum a reklamní plán. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace společnosti SKI Charvátová, dále marketingové analýzy včetně výzkumu, který byl převzat ze sekundárních externích zdrojů. V projektové části jsou stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a na jejich základ je sestaven plán marketingové komunikace, který obsahuje jednak stanovení jednotlivých procesů projektu, a jednak časovou náročnost, náklady a rizika spojená s projektem. |
cs |
dc.format |
91 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2867595 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
ROSSIGNOL
|
cs |
dc.subject |
advertisment
|
en |
dc.subject |
marketing comunnication
|
en |
dc.subject |
advertising compaign
|
en |
dc.subject |
ROSSIGNOL mark
|
en |
dc.title |
Projekt na vytvoření reklamní kampaně pro SKI Charvátová, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project creation of advertising compaign for company SKI Charvátová |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this dissertation is to assemble a advertising compaig project to improve the status of the SKI Charvatová company in the market and too the elevation of the awarenes of ROSSIGNOL mark. The information related to the given topic is elaborated in the theo-retical part - the individual tools of marketing communication are analyzed there, as well as the promotional plan and the marketing research. The analytical part includes the analy-sis of the current marketing communication of the SKI Charvátová company, including the research performed of the secondary data source. The goals that are to be achieved are de-termined in the project part. On these goals, a marketing communication plan is build, which contains not only the determination of individual processes of the project, but also risks with the project joint, as well as time estimation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5984
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
D |
|