Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čada, Jan
dc.contributor.author Majda, Roman
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:29Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:29Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33423
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely sportovního klubu MMA ZLín. Teoretická část se věnuje změnám a novým trendům v online marketingu, přičemž se zaměřuje právě na sociální sítě a možnosti jejich využití pro marketingové účely. V praktické části je blíže představen klub MMA Zlín a po té je provedena analýza současného stavu využívání sociálních sítí pro marketingové účely tímto klubem. Praktická část dále obsahuje analýzu a vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření zaměřeného na využívání sociálních sítí mladými lidmi a jejich vztah k bojovým sportům. Všechny získané informace jsou následně shrnuty ve SWOT analýze. Na základě všech zjištěných skutečností je nakonec navržen samotný projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely, který obsahuje konkrétní doporučení a je podroben také analýze časové náročnosti, nákladů a rizik.
dc.format 111 s. (195 265)
dc.format.extent 4473694
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject Online marketing cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Sociální média cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Google+ cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Online Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Social Media en
dc.subject Social Networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Google+ en
dc.subject YouTube en
dc.subject Instagram en
dc.subject Twitter en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY
dc.title.alternative The Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in the Company XY
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Frydrich, Oldřich
dc.date.accepted 2015-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to propose a project to use social networks for marketing purposes for the sports club MMA Zlín. The theoretical part deals with changes and new trends in online marketing while focusing on social networks and their use for marketing purposes. The practical part takes a closer look at the sports club MMA Zlín and then performs an analysis on their current state of use of social networks for marketing purposes. The practical part also contains an analysis and evaluation of the results of a questionnaire survey on the use of social networks by young people and their relationship to the martial arts. All collected information is subsequently summarized in the SWOT analysis. Based on all the findings, there is finally the proposed project for the use of social networks for marketing purposes, which contains specific recommendations and is also subjected to analysis of the time required, costs and risks.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39116
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
majda_2015_dp.pdf 4.266Mb PDF View/Open
majda_2015_vp.docx 28.34Kb Microsoft Word 2007 View/Open
majda_2015_op.pdf 282.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account