Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Čada, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Majda, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:29Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:29Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33423
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely sportovního klubu MMA ZLín. Teoretická část se věnuje změnám a novým trendům v online marketingu, přičemž se zaměřuje právě na sociální sítě a možnosti jejich využití pro marketingové účely. V praktické části je blíže představen klub MMA Zlín a po té je provedena analýza současného stavu využívání sociálních sítí pro marketingové účely tímto klubem. Praktická část dále obsahuje analýzu a vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření zaměřeného na využívání sociálních sítí mladými lidmi a jejich vztah k bojovým sportům. Všechny získané informace jsou následně shrnuty ve SWOT analýze. Na základě všech zjištěných skutečností je nakonec navržen samotný projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely, který obsahuje konkrétní doporučení a je podroben také analýze časové náročnosti, nákladů a rizik. |
|
dc.format |
111 s. (195 265) |
|
dc.format.extent |
4473694 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
Online marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Sociální média
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Google+
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Google+
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY |
|
dc.title.alternative |
The Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in the Company XY |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Frydrich, Oldřich |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to propose a project to use social networks for marketing purposes for the sports club MMA Zlín. The theoretical part deals with changes and new trends in online marketing while focusing on social networks and their use for marketing purposes. The practical part takes a closer look at the sports club MMA Zlín and then performs an analysis on their current state of use of social networks for marketing purposes. The practical part also contains an analysis and evaluation of the results of a questionnaire survey on the use of social networks by young people and their relationship to the martial arts. All collected information is subsequently summarized in the SWOT analysis. Based on all the findings, there is finally the proposed project for the use of social networks for marketing purposes, which contains specific recommendations and is also subjected to analysis of the time required, costs and risks. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39116
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account