Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií |
Author: |
Kovácsová, Lucie
|
Advisor: |
Zelinka, Stanislav
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Microsoft při uvedení nového operačního systému Windows 8 na český trh. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků z oblasti marketingu. Jsou zde popsány základní pojmy jako marketingová komunikace, marketing a marketingový mix. V praktické části je představena společnost Microsoft a poté je analyzován komunikační mix Windows 8. Dále následuje vyhodnocení analýzy. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného zlepšení marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34072
|
Date:
|
2015-02-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav bezpečnostního inženýrství |
Discipline:
|
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
40061
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account