Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zelinka, Stanislav
|
|
dc.contributor.author |
Kovácsová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:49:18Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:49:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34072
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Microsoft při uvedení nového operačního systému Windows 8 na český trh. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků z oblasti marketingu. Jsou zde popsány základní pojmy jako marketingová komunikace, marketing a marketingový mix. V praktické části je představena společnost Microsoft a poté je analyzován komunikační mix Windows 8. Dále následuje vyhodnocení analýzy. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného zlepšení marketingové komunikace. |
|
dc.format |
72 s. (101 416 znaků) |
|
dc.format.extent |
6070745 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Microsoft
|
cs |
dc.subject |
operační systém
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Windows 8
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Microsoft
|
en |
dc.subject |
operating system
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
Windows 8
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications as a Part of Marketing Strategies |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štefka, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2015-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing communication analysis of the Microsoft Company during the new operating system Windows 8 launch on the Czech market. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the findings summary in the field of marketing. Basic terms such as marketing communication, marketing and marketing mix are described here. In the practical part the Microsoft Company is introduced and then Windows 8 communication mix is analyzed. Furthermore the evaluation of the analysis follows. The final part of the bachelor thesis is devoted to the suggestions for possible improvement of the marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav bezpečnostního inženýrství |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Security Technologies, Systems and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
40061
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account