Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinka, Stanislav
dc.contributor.author Kovácsová, Lucie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:49:18Z
dc.date.available 2015-07-24T12:49:18Z
dc.date.issued 2015-02-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34072
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Microsoft při uvedení nového operačního systému Windows 8 na český trh. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků z oblasti marketingu. Jsou zde popsány základní pojmy jako marketingová komunikace, marketing a marketingový mix. V praktické části je představena společnost Microsoft a poté je analyzován komunikační mix Windows 8. Dále následuje vyhodnocení analýzy. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného zlepšení marketingové komunikace.
dc.format 72 s. (101 416 znaků)
dc.format.extent 6070745
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Microsoft cs
dc.subject operační systém cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Windows 8 cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject Microsoft en
dc.subject operating system en
dc.subject analysis en
dc.subject Windows 8 en
dc.title Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií
dc.title.alternative Marketing Communications as a Part of Marketing Strategies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štefka, Vladislav
dc.date.accepted 2015-06-17
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing communication analysis of the Microsoft Company during the new operating system Windows 8 launch on the Czech market. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the findings summary in the field of marketing. Basic terms such as marketing communication, marketing and marketing mix are described here. In the practical part the Microsoft Company is introduced and then Windows 8 communication mix is analyzed. Furthermore the evaluation of the analysis follows. The final part of the bachelor thesis is devoted to the suggestions for possible improvement of the marketing communication.
dc.description.department Ústav bezpečnostního inženýrství
dc.thesis.degree-discipline Bezpečnostní technologie, systémy a management cs
dc.thesis.degree-discipline Security Technologies, Systems and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 40061
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-27


Files in this item

Files Size Format View
kovácsová_2015_dp.pdf 5.789Mb PDF View/Open
kovácsová_2015_vp.doc 292.5Kb Microsoft Word View/Open
kovácsová_2015_op.docx 234.9Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account