Informační technologie v CRM
Show full item record
No preview available
Title:
|
Informační technologie v CRM |
Author: |
Huták, Jan
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků týkající se CRM softwaru od společnosti RAYNET a návrh možného zlepšení. V teoretické části jsou shrnuty hlavní přednosti spojené s budováním vztahů se zákazníky v rámci firem a organizací. Dále je v teoretické části popsáno rozdělení CRM systémů a technologií, které jsou s tím spojené. V praktické části se nachází charakteristika české společnosti RAYNET. Je provedena analýza pomocí dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků se softwarem RAYNET CRM a konkurenčním CRM BLUEJET. V závěru práce je navrhnuto vhodné řešení, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34152
|
Date:
|
2015-02-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Discipline:
|
Informační technologie v administrativě |
Grade for thesis and defense:
|
C
40213
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account