Informační technologie v CRM
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Huták, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:49:33Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:49:33Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34152
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků týkající se CRM softwaru od společnosti RAYNET a návrh možného zlepšení. V teoretické části jsou shrnuty hlavní přednosti spojené s budováním vztahů se zákazníky v rámci firem a organizací. Dále je v teoretické části popsáno rozdělení CRM systémů a technologií, které jsou s tím spojené. V praktické části se nachází charakteristika české společnosti RAYNET. Je provedena analýza pomocí dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků se softwarem RAYNET CRM a konkurenčním CRM BLUEJET. V závěru práce je navrhnuto vhodné řešení, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
|
dc.format |
86 s. (80 290 znaků) |
|
dc.format.extent |
2751383 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
systém
|
cs |
dc.subject |
RAYNET
|
cs |
dc.subject |
BLUEJET
|
cs |
dc.subject |
software
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
system
|
en |
dc.subject |
RAYNET
|
en |
dc.subject |
BLUEJET
|
en |
dc.subject |
software
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Informační technologie v CRM |
|
dc.title.alternative |
Using Information Technology in CRM |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2015-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this bachelor thesis is the analysis of customer satisfaction regarding CRM software from the company RAYNET and proposal for its possible improvement. The theoretical part summarizes the main advantages associated with building customer relations within companies and organizations. Furthermore, the theoretical part describes the division of CRM systems and technologies that are associated with it. The practical part includes the description of Czech society RAYNET. Analysis is performed using a questionnaire survey of customer satisfaction with CRM software RAYNET and competi-tive CRM BLUEJET. In conclusion, it is suggested a suitable solution that would lead to increased customer satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information technologies in administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
40213
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-05-14 |
|
local.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
local.subject |
vývoj softwaru
|
cs |
local.subject |
poskytovatelé služeb
|
cs |
local.subject |
IT služby
|
cs |
local.subject |
software development
|
en |
local.subject |
service providers
|
en |
local.subject |
IT services
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account