Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita
Show full item record
No preview available
Title:
|
Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita |
Author: |
Hledíková, Denisa
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou direct marketingu. Práce je zaměřena na analýzu efektivity a vlivu direct-marketingového nástroje na nákupní chování zvolené cílové skupiny. Na základě zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení pro efektivnější využití zvoleného direct-marketingového nástroje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34537
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
40760
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account