Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita

Show full item record

No preview available
Title: Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita
Author: Hledíková, Denisa
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou direct marketingu. Práce je zaměřena na analýzu efektivity a vlivu direct-marketingového nástroje na nákupní chování zvolené cílové skupiny. Na základě zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení pro efektivnější využití zvoleného direct-marketingového nástroje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34537
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40760


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hledíková_2015_dp.pdf 1.870Mb PDF View/Open
hledíková_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
hledíková_2015_op.doc 110Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account