Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací

Show full item record

No preview available
Title: Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací
Author: Kadlecová, Pavlína
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Diplomová práce se zabývá využitím virálního marketingu v propagaci neziskových organizací. V teoretické části je nastíněn vztah virálního marketingu, buzz marketingu a word of mouth a popsán marketing neziskových organizací. Praktická část se věnuje analýze konkrétních kampaní (Ice Bucket Challenge, No Make Up Selfie, Hashtag Killer) a identifikaci znaků společných úspěšným a neúspěšným virálním kampaním neziskových organizací. V projektové části je zpracována kampaň s virálním potenciálem pro projekt Světluška, který je součástí Nadačního fondu Českého rozhlasu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34568
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 40802


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kadlecová_2015_dp.pdf 1.497Mb PDF View/Open
kadlecová_2015_vp.doc 156.5Kb Microsoft Word View/Open
kadlecová_2015_op.doc 155Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account