Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Kadlecová, Pavlína
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:52Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:52Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34568
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím virálního marketingu v propagaci neziskových organizací. V teoretické části je nastíněn vztah virálního marketingu, buzz marketingu a word of mouth a popsán marketing neziskových organizací. Praktická část se věnuje analýze konkrétních kampaní (Ice Bucket Challenge, No Make Up Selfie, Hashtag Killer) a identifikaci znaků společných úspěšným a neúspěšným virálním kampaním neziskových organizací. V projektové části je zpracována kampaň s virálním potenciálem pro projekt Světluška, který je součástí Nadačního fondu Českého rozhlasu.
dc.format 88 s. (124 657)
dc.format.extent 1569851
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Virální maketing cs
dc.subject buzz marketing cs
dc.subject word of mouth cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Viral marketing en
dc.subject buzz marketing en
dc.subject word of mouth en
dc.subject non profit sector en
dc.subject non profit organizations en
dc.subject promotion en
dc.title Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací
dc.title.alternative The Usage of Viral marketing in the Promotion of Non-profit Organizations
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated This Master's Thesis is looking into the usage of viral marketing in the promotion of non profit organizations. The theoretical part outlines the relation of viral marketing, buzz marketing and word of mouth and describes marketing activities of non profit organizations. Practical part is dedicated to the analysis of particular campaigns (Ice Bucket Challenge, No Make Up Selfie, Hashtag Killer) and the identification of characteristics, which successful and unsuccessful viral campaigns for non profit organizations have in common. In the project part, campaign with viral potential for project Světluška, which is a project of Nadační fond Českého rozhlasu, is introduced.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40802
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
kadlecová_2015_dp.pdf 1.497Mb PDF View/Open
kadlecová_2015_vp.doc 156.5Kb Microsoft Word View/Open
kadlecová_2015_op.doc 155Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account