Herní systémy a jejich působení na děti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Keresteš, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:53Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:53Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34570
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje hrám a herním systémům a jejich použití na děti ve věku 11-13 let. V teoretické části vymezuje základní pojmy, jako je Hra, Online marketing, Advergames, které jsou nezbytné pro zpracování dalších částí této diplomové práce. Teoretická část se zabývá marketingovým pohledem na hru jako reklamní medium, vymezuje základní socio- logické pojmy ohledně dětí. Další částí teoretické části diplomové práce je legislativní zá- klad regulující reklamu na děti. Praktická část se skládá primárně z interpretace provede- ného výzkumu zaměřujícího se na základní herní návyky dětí a jejich technologické mož- nosti k hraní her. Cílem praktické části diplomové práce je odpovědět na výzkumné otáz- ky. Projektová část slouží jako základní návod vedoucí k vývoji reklamní hry. Základem pro- jektové části jsou data z praktické částí práce. |
|
dc.format |
104 s. (138 342 znaků) |
|
dc.format.extent |
6255997 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Advergames
|
cs |
dc.subject |
Online Marketing
|
cs |
dc.subject |
In-game marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Advergames
|
en |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
In-game marketing
|
en |
dc.subject |
Market research
|
en |
dc.title |
Herní systémy a jejich působení na děti |
|
dc.title.alternative |
The Application Gaming Systems to Pre-teenager's Audience |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is devoted to games and gaming systems and their application to pre-teenager's audience. The theoretical part defines the basic terms like Game, Online marketing, Advergames, which are necessary for the processing of other parts of this thesis. The theoretical part deals with marketing view of the game as an advertising medium, defines the basic socio- logical concepts regarding children. Next part of the theoretical part of the thesis is the legislative basis regulating advertising to children. The practical part consists primarily of interpretation of the research focussing on basic gaming habits of children and their technological capabilities for gaming. The practical part of the thesis is to answer the research questions. Project part serves as a guide leading to the development of promotional games. The basis of the project data from the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40805
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account