Herní systémy a jejich působení na děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Herní systémy a jejich působení na děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Keresteš, Filip
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:53Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:53Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34570
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje hrám a herním systémům a jejich použití na děti ve věku 11-13 let. V teoretické části vymezuje základní pojmy, jako je Hra, Online marketing, Advergames, které jsou nezbytné pro zpracování dalších částí této diplomové práce. Teoretická část se zabývá marketingovým pohledem na hru jako reklamní medium, vymezuje základní socio- logické pojmy ohledně dětí. Další částí teoretické části diplomové práce je legislativní zá- klad regulující reklamu na děti. Praktická část se skládá primárně z interpretace provede- ného výzkumu zaměřujícího se na základní herní návyky dětí a jejich technologické mož- nosti k hraní her. Cílem praktické části diplomové práce je odpovědět na výzkumné otáz- ky. Projektová část slouží jako základní návod vedoucí k vývoji reklamní hry. Základem pro- jektové části jsou data z praktické částí práce.
dc.format 104 s. (138 342 znaků)
dc.format.extent 6255997
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Advergames cs
dc.subject Online Marketing cs
dc.subject In-game marketing cs
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject Advergames en
dc.subject Online Marketing en
dc.subject In-game marketing en
dc.subject Market research en
dc.title Herní systémy a jejich působení na děti
dc.title.alternative The Application Gaming Systems to Pre-teenager's Audience
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis is devoted to games and gaming systems and their application to pre-teenager's audience. The theoretical part defines the basic terms like Game, Online marketing, Advergames, which are necessary for the processing of other parts of this thesis. The theoretical part deals with marketing view of the game as an advertising medium, defines the basic socio- logical concepts regarding children. Next part of the theoretical part of the thesis is the legislative basis regulating advertising to children. The practical part consists primarily of interpretation of the research focussing on basic gaming habits of children and their technological capabilities for gaming. The practical part of the thesis is to answer the research questions. Project part serves as a guide leading to the development of promotional games. The basis of the project data from the practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40805
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
keresteš_2015_dp.pdf 5.966Mb PDF View/Open
keresteš_2015_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
keresteš_2015_op.doc 155Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account