Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků |
Author: |
Kozlová, Markéta
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Současný směr společnosti, pro kterou jsou jednotlivé analýzy a strategie zpracovávány, je rychle rostoucí šíře portfolia v oblasti doplňků stravy, kosmetiky a zdravotnických prostředků. Jejím dlouhodobým cílem je zaujmout strategicky výhodnou pozici na lékárenském trhu. Právě proto je práce zaměřena na vytipování nového výrobku z dosud nezkoumaného segmentu. Vyhotovený marketingový plán bude sloužit jako podklad vrcholovému managementu firmy k rozhodnutí, zda bude chtít na vybraný trh vstoupit. V rámci praktické části budou prezentována všechna zjištěná data a údaje. Výzkumná část bude již zaměřena na souhrnné výsledky, a z nich vyplývající konkrétní návrhy. Pro strategická rozhodnutí je důležitá především komplexnost všech uváděných informací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34601
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
40850
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account