Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kozlová, Markéta
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:59Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:59Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34601
dc.description.abstract Současný směr společnosti, pro kterou jsou jednotlivé analýzy a strategie zpracovávány, je rychle rostoucí šíře portfolia v oblasti doplňků stravy, kosmetiky a zdravotnických prostředků. Jejím dlouhodobým cílem je zaujmout strategicky výhodnou pozici na lékárenském trhu. Právě proto je práce zaměřena na vytipování nového výrobku z dosud nezkoumaného segmentu. Vyhotovený marketingový plán bude sloužit jako podklad vrcholovému managementu firmy k rozhodnutí, zda bude chtít na vybraný trh vstoupit. V rámci praktické části budou prezentována všechna zjištěná data a údaje. Výzkumná část bude již zaměřena na souhrnné výsledky, a z nich vyplývající konkrétní návrhy. Pro strategická rozhodnutí je důležitá především komplexnost všech uváděných informací.
dc.format 103 s. (118 541 znaků)
dc.format.extent 2137379
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject targeting cs
dc.subject positioning cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject situation analysis en
dc.subject segmentation en
dc.subject targeting en
dc.subject positioning en
dc.subject marketing goals en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.title Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků
dc.title.alternative Marketing Strategy Proposal for Putting New on the Vaginal Products Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated The current direction of the company, for which the individual analysis and strategies are processed, is the rapidly growing portfolio in the field of food supplements, cosmetics and medical devices. The company´s long-term goal is to get strategically advantageous position in the pharmaceutical market. Therefore this thesis is focused on the identification of the new product from the segment which has not been researched yet. The final marketing plan will serve as a basis to senior management of the company to decide whether to enter the selected market. In the practical part of this thesis, all identified data and information will be presented. The research part will be focused on the aggregate results and resulting concrete proposals. The comprehensiveness of all information is particularly important for the strategic decisions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40850
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
kozlová_2015_dp.pdf 2.038Mb PDF View/Open
kozlová_2015_vp.doc 148Kb Microsoft Word View/Open
kozlová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account