Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kozlová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:59Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:59Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34601
|
|
dc.description.abstract |
Současný směr společnosti, pro kterou jsou jednotlivé analýzy a strategie zpracovávány, je rychle rostoucí šíře portfolia v oblasti doplňků stravy, kosmetiky a zdravotnických prostředků. Jejím dlouhodobým cílem je zaujmout strategicky výhodnou pozici na lékárenském trhu. Právě proto je práce zaměřena na vytipování nového výrobku z dosud nezkoumaného segmentu. Vyhotovený marketingový plán bude sloužit jako podklad vrcholovému managementu firmy k rozhodnutí, zda bude chtít na vybraný trh vstoupit. V rámci praktické části budou prezentována všechna zjištěná data a údaje. Výzkumná část bude již zaměřena na souhrnné výsledky, a z nich vyplývající konkrétní návrhy. Pro strategická rozhodnutí je důležitá především komplexnost všech uváděných informací. |
|
dc.format |
103 s. (118 541 znaků) |
|
dc.format.extent |
2137379 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
targeting
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
targeting
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
marketing goals
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy Proposal for Putting New on the Vaginal Products Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The current direction of the company, for which the individual analysis and strategies are processed, is the rapidly growing portfolio in the field of food supplements, cosmetics and medical devices. The company´s long-term goal is to get strategically advantageous position in the pharmaceutical market. Therefore this thesis is focused on the identification of the new product from the segment which has not been researched yet. The final marketing plan will serve as a basis to senior management of the company to decide whether to enter the selected market. In the practical part of this thesis, all identified data and information will be presented. The research part will be focused on the aggregate results and resulting concrete proposals. The comprehensiveness of all information is particularly important for the strategic decisions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40850
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account