Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B
Show full item record
No preview available
Title:
|
Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B |
Author: |
Vrtěl, Ondřej
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává o významu blogů jako nástrojů self-promotion firem v sektoru B2B. Firemní blog dnes patří mezi hlavní nástroje a zároveň kanály obsahového marketingu, jeho funkcí je vzdělávat prostřednictvím expertního obsahu návštěvníky, z nichž se při optimalizovaném zacílení stávají spokojení zákazníci. Firemní blog je také jedním z článků automatizace marketingu. Praktická část se věnuje rozboru vnímání blogů jejich čtenáři a problematice využívání blogů firmami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34653
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
40955
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account