Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace |
Author: |
Bačuvčík, Radim
|
Advisor: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá teoretickým vymezením podstatných vlastností hudby jako ekonomického produktu a zboží. Obzvláště si všímá rozdílů mezi institucionální produkcí koncertů vážné a populární hudby, mezi nimiž se pokouší hledat rozdíly i styčné body. V práci jsou mimo jiné komentovány výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit preference hudebních posluchačů při výběru hudby a jejím nákupu a očekávání spojená s jejím poslechem, která mohou nákupní chování konzumentů hudby ovlivnit. Teoretická východiska práce jsou ilustrována na konkrétním příkladu marketingových komunikací neziskové hudební instituce Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35368
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
463
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account