Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Bačuvčík, Radim
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:10Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35368
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá teoretickým vymezením podstatných vlastností hudby jako ekonomického produktu a zboží. Obzvláště si všímá rozdílů mezi institucionální produkcí koncertů vážné a populární hudby, mezi nimiž se pokouší hledat rozdíly i styčné body. V práci jsou mimo jiné komentovány výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit preference hudebních posluchačů při výběru hudby a jejím nákupu a očekávání spojená s jejím poslechem, která mohou nákupní chování konzumentů hudby ovlivnit. Teoretická východiska práce jsou ilustrována na konkrétním příkladu marketingových komunikací neziskové hudební instituce Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín.
dc.format 157 (text), lxxviii (přílohy)
dc.format.extent 3296338
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
dc.subject hudba cs
dc.subject produkce hudby cs
dc.subject koncertní produkce cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject marketing hudby cs
dc.subject music en
dc.subject music production en
dc.subject concert production en
dc.subject marketing of the culture en
dc.subject marketing of the music en
dc.title Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace
dc.title.alternative Music as institutional product and its marketing communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated This master’s thesis deals with the theoretical delimitation of the essential qualities of music as economic product or goods. Especially it is aimed to the institutional concert music production where it attempts to seek differences and equivalences between the production of artificial (serious) and non-artificial (popular) music. The results of the marketing research, which was aimed to the music listeners’ preferences of the choice of music and expectations of its reception capable to influence their purchasing behavior, are commented in this thesis. Theoretical outcome of this work is illustrated on the concrete example of the marketing communication of the non-profit music institution Philharmonic Orchestra of Bohuslav Martinů in Zlín.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 463
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account