Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací |
Author: |
Arnoštová, Michaela
|
Advisor: |
Létalová, Petra
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vstupem nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací. Díky analýze komunikačních agentur a zhodnocení vývoje trendů v marketingových komunikacích bude možno vyvodit konkrétní kroky, které je nutné udělat, aby mohla agentura vstoupit na trh . |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35410
|
Date:
|
2005-02-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
507
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account