Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Létalová, Petra
dc.contributor.author Arnoštová, Michaela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:17Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:17Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35410
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vstupem nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací. Díky analýze komunikačních agentur a zhodnocení vývoje trendů v marketingových komunikacích bude možno vyvodit konkrétní kroky, které je nutné udělat, aby mohla agentura vstoupit na trh .
dc.format 40 s.
dc.format.extent 367459
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační agentura cs
dc.subject komuikační mix cs
dc.subject trh komunikačních agentur cs
dc.subject communication agency en
dc.subject comunication mix en
dc.subject marketing communication market en
dc.title Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací
dc.title.alternative Entrance of new communication agency on marketing communication market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2005-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with entry of a new communication agency to a marketing communication market. Due to a communication agency analysis and trend development in marketing communications, it will be possible to deduce specific steps, which will be necessary to do, so the agency could enter the market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 507
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account