dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Janoušek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:22:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T03:22:11Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3588
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projetu marketingového plánu společnosti Media-servis s.r.o., Zákaznické centrum. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. Dále teoretická část pojednává o marketingu služeb, direct marketingu a telemarketingu. Druhá praktická část, je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zamě-řena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou na začátku stanoveny marketingové cíle a je navržen způsob jeho dosažení v marketingových strategiích a akčních programech. V závěru práce je uveden návrh na kontrolu navrženého plánu a projekt je podroben nákla-dové a rizikové analýze, včetně uvedení možných přínosů pro sledovanou společnost. Klíčová slova: marketing, marketingové plánování, marketingový plán, marketing služeb, SWOT analýza, direct marketing |
cs |
dc.format |
119 s. |
cs |
dc.format.extent |
1458228 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy Mediaservis s.r.o., Zákaznické centrum pro její další rozvoj |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing plan of company Mediaservis s.r.o., Customer's centre |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work is focused on preparation project of marketing plan of company Media-servis s.r.o., Customer's centre. In its first theoretical part there are theoretical informati-ons about marketing, markeiting planning. Other informations are about markeing of servi-ces, telemarketing and direct marketing. The second part is practical and it is divided into a situation study and a project. The si-tuation study is concentrated on all facts and realisties that can influence plan's putting together and realization. There are marketing objects and ways of marketing strategy and action programmes in the beginning of project part. Control recomendation of propose plan is in the end of work and the project is put load and risk analysis to the test including pre-senting of possible benefit for looking on the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5918
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|