Title: | Výběrové statistické postupy v marketingovém výzkumu |
Author: | Rytíř, Vladimír |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/367 |
Date: | 2007-10-31 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Moje disertační práce se zabývá výběrovými statistickými postupy v marketingovém výzkumu. V běžném tržním prostředí je marketingový výzkum jedním z pilířů konkurenční výhody firmy. Marketingový výzkum nám pomáhá identifikovat procesy na trhu a míru uspokojení našich zákazníků. Metody matematické statistiky nám umožňují např. určit rozsah výběrového souboru, abychom mohli provádět přesné a spolehlivé šetření jako důležitou (ale často zanedbávanou) součást marketingového výzkumu. Metody matematické statistiky jsou též velice důležité při zpracování a vyhodnocování výsledků běžného výzkumu. Moje práce též vyjadřuje poznatek, že ne všichni studenti si plně uvědomují význam slova statistika. Převážná většina z nich se soustředí pouze na popisnou statistiku a o statistice matematické neví vůbec nic. Pokud jsem četl učební osnovy základních a středních škol, zjistil jsem, že o výběrovém šetření není nic řečeno. Přesto jsem přesvědčen, že výběrová šetření jsou podstatným tématem statistiky a měla by jim být věnována větší pozornost. Nedílnou součástí práce jsou též aplikace statistických metod v Baťově systému řízení a standardy NCTM pro výuku statistiky v USA pro všechny věkové kategorie.
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
rytíř_2006_dp.pdf | 6.347Mb |
View/ |
|
rytíř_2006_vp.pdf | 42.55Kb |
View/ |
|
rytíř_2006_op.pdf | 41.44Kb |
View/ |