Pozitiva a limity vnější akcelerace ve vzdělávání nadaných studentů SŠ
Show full item record
No preview available
Title:
|
Pozitiva a limity vnější akcelerace ve vzdělávání nadaných studentů SŠ |
Author: |
Soldánová, Kateřina
|
Advisor: |
Machů, Eva
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou vnější akcelerace ve vzdělávání mimořádně na-daných studentů středních škol, jejími pozitivy, přínosy, a na druhé straně omezeními, limity a nevýhodami. Práce se dělí na dvě části - teoretickou, kde jsou vysvětleny základní pojmy, popsány možnosti pedagogické činnosti s nadanými žáky; a praktickou, kde je popsána legislativa týkající se vzdělávání nadaných žáků v České republice, metodologie výzkumu, a je zde před-ložena případová studie studenta, kterého se proces akcelerace v minulosti dotkl. Cílem práce je zjistit jaké výhody a nevýhody v praxi přineslo urychlení studia přeskočení ročníku na střední škole konkrétnímu studentovi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36895
|
Date:
|
2015-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Grade for thesis and defense:
|
C
41267
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account