Vizuální styl a propagace značky Merkur v on-line prostředí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vizuální styl a propagace značky Merkur v on-line prostředí |
Author: |
Břeský, Jan
|
Advisor: |
Skácel, Václav
|
Abstract:
|
Stěžejním tématem této bakalářské práce je hledání řešení vizuálního stylu společnosti Merkur. Teoretická část se zabývá definicí pojmu vizuální identita a jejích funkčních složek. Dále se ohlížím za tím co stálo za úspěchem této slavné stavebnice a jaký přínos má pro dnešní generaci dětí. Analytická část se zabývá průzkumem současné propagace společnosti Merkur a porovnává ji s konkurenční značkou Meccano. Praktická část je zaměřena na samotný re-branding. Popisuje řešení loga, obalu stavebnice, plakátu k výstavám a na konec ukazuje koncept webové prezentace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37342
|
Date:
|
2015-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Digitální design |
Discipline:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Grade for thesis and defense:
|
A
41856
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account