Teorie mysli a rozpoznávání emocí u dětí předškolního věku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Teorie mysli a rozpoznávání emocí u dětí předškolního věku |
Author: |
Jastrzembská, Zuzana
|
Advisor: |
Suchánková, Eliška
|
Abstract:
|
Práce se zabývá schopností dětí předškolního věku odvozovat u druhých lidí mentální sta-vy a rozpoznávat emoce. Teoretická část shrnuje období předškolního věku z hlediska vý-vojové psychologie, představuje koncept teorie mysli a vývojové předpoklady k jejímu osvojení. Dále jsou analyzovány faktory ovlivňující úroveň teorie mysli a její význam pro prosociální chování. Ve stejném rámci je také pojednáno o emocích a o jejich rozpoznávání. V praktické části jsou pak shrnuty postup a výsledky kvalitativního výzkumu, který se po-kouší odpovědět na otázku, jak děti předškolního věku vnímají a rozpoznávají emoce, a jak projevují své mentální stavy v sociální interakci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37567
|
Date:
|
2016-01-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
C
42174
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account