Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách |
Author: |
Kopečná, Monika
|
Advisor: |
Hrnčiříková, Zuzana
|
Abstract:
|
Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb.Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu marketing, sociální marketing, sociální služby a dobrovolnictví. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání dobrovolníků.Cílem bakalářské práce je zjistit jakým způsobem sociální služby využívají sociální marketing k získávání dobrovolníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37606
|
Date:
|
2016-01-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
D
42232
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account